نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه فلسفه جابجایی در میان مدیران برای دستیابی به تحول و تعالی است ، گفت : هدف از این تغییرات تقویت نقاط قوت و حرکت در مسیر اهداف متعالی سازمان است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف با بیان اینکه براساس جمع بندی های صورت گرفته تغییراتی در مجموعه مدیران سازمان اوقاف پیش بینی شده است ، اظهارداشت :هرگونه تغییر و جابجایی در راستای تحول در فعالیت ها و تقویت نقاط قوت و برجسته و حرکت به سمت تعالی و پیشرفت است.
 
وی با قدردانی از تلاش های سید حسنعلی موسوی نسب مدیرسابق دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف ، گفت : در این مدت مجموعه بازرسی سازمان ، عملکرد مناسبی داشته و هر سال یکبار ستاد و صف سازمان و بعضا بقاع متبرکه بازرسی شده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
 
حجت الاسلام محمدی ادامه داد : برخلاف شیوه طبیعی دستگاه های دولتی، بازرسی از ستاد سازمان توسط رده های استانی انجام شد که دستگاه های دیگر با استقبال از این شیوه، خواستار ارائه شیوه نامه و اجرای آن در دستگاه خود شدند.
 
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با ارائه انتظارات و اهمیت وظایف این مدیریت گفت : ایجاد صفا و صمیمیت و ارتباط حسنه میان ستاد و صف ، ارتباط قوی با مجموعه های نظارتی مانند حراست ، اداره کل تحقیق و ... ، تفکیک بازرسی های تخصصی و عمومی ، شناسایی و ساماندهی مدیران لایق جهت بکارگیری در پست های مناسب ، تربیت مدیران آینده سازمان به منظور کادرسازی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و ... از جمله وظایف و ماموریت های اداره کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف است.
/2759/